Bezpieczeństwo

W trosce o Twoje bezpieczeństwo przypominamy:

  • Nie otwieraj wiadomości e-mail pochodzących od nieznanych adresatów, jak i przesyłanych w treści linków oraz załączników. Pamiętaj, że wystarczy jedno nieprzemyślane kliknięcie, by zainfekować Twoje urządzenie złośliwym oprogramowaniem.
  • Sprawdzaj, czy na pasku adresu usług internetowych Santander Consumer Bank znajduje się kłódka. Jest to gwarancja, iż Twoje połączenie jest szyfrowane.

 

Więcej o bezpieczeństwie

Zasady logowania

  • Używaj wyłącznie zaufanego urządzenia (komputera, tabletu, smartfonu, telefonu, do którego masz dostęp tylko Ty lub osoby do których masz zaufanie). Nie wprowadzaj danych logowania na komputerach w miejscach publicznych takich jak kafejki internetowe.
  • Po załadowaniu strony sprawdź, czy w pasku adresowym przeglądarki adres strony zaczyna się od https://
  • Po wpisaniu loginu, którym jest numer Twojej umowy o kartę kredytową lub nr ICN z Umowy i kliknięciu przycisku „Dalej” zweryfikuj, czy zaprezentowany został wcześniej wybrany przez Ciebie obrazek bezpieczeństwa. W przypadku, gdy wyświetlany obrazek jest prawidłowy, wpisz hasło, najlepiej korzystając z wirtualnej klawiatury.

W przypadku nieprawidłowej nazwy strony, błędnego lub niezaufanego certyfikatu oraz w przypadku niezgodności powyższych danych lub jakichkolwiek nieprawidłowości nie loguj się do systemu. Koniecznie powiadom Bank telefonicznie pod numerem 195 00.

Zamknij

Funkcja pomocy

Właśnie uruchomiłeś Pomoc, której celem jest wyjaśnienie kluczowych funkcjonalności w Bankowości Internetowej Santander Consumer Bank. Powyżej znajdują się zaznaczone główne elementy strony. Klikając w dowolny element pojawi się dodatkowe pole, w którym znajduje się treść wyjaśniająca, co dany moduł strony oznacza oraz jakie można wykonać za jego pośrednictwem operacje. Zachęcamy do korzystania z funkcjonalności oraz do kontaktu z Bankiem, jeśli nie wszystkie wątpliwości zostały rozwiane.