Uwaga! Informujemy, że od godziny 22:00 dnia 19 lutego do godziny 07:00 dnia 20 lutego br. Bankowość Internetowa będzie niedostępna ze względu na prace serwisowe. Nie ma to wpływu na możliwość dokonywania płatności kartami kredytowymi Santander Consumer Banku. Za utrudnienia przepraszamy.

Bezpieczeństwo

  • Sprawdzaj, czy na pasku adresu Bankowości Internetowej znajduje się kłódka. Jest to gwarancja, iż Twoje połączenie jest szyfrowane.
  • Po załadowaniu strony sprawdź, czy w pasku adresowym przeglądarki adres strony zaczyna się od https://
  • Nie otwieraj wiadomości e-mail pochodzących od nieznanych adresatów, jak i przesyłanych w treści linków oraz załączników. Pamiętaj, że wystarczy jedno nieprzemyślane kliknięcie, by zainfekować Twoje urządzenie złośliwym oprogramowaniem.

 

Więcej o bezpieczeństwie

Logowanie

W przypadku nieprawidłowej nazwy strony, błędnego lub niezaufanego certyfikatu oraz w przypadku niezgodności powyższych danych lub jakichkolwiek nieprawidłowości nie loguj się do systemu. Koniecznie powiadom Bank telefonicznie pod numerem 195 00

Zamknij

Funkcja pomocy

Właśnie uruchomiłeś Pomoc, której celem jest wyjaśnienie kluczowych funkcjonalności w Bankowości Internetowej Santander Consumer Bank. Powyżej znajdują się zaznaczone główne elementy strony. Klikając w dowolny element pojawi się dodatkowe pole, w którym znajduje się treść wyjaśniająca, co dany moduł strony oznacza oraz jakie można wykonać za jego pośrednictwem operacje. Zachęcamy do korzystania z funkcjonalności oraz do kontaktu z Bankiem, jeśli nie wszystkie wątpliwości zostały rozwiane.