Uwaga! Informujemy, że od dnia 18 maja 2021 r. od godz. 22:00 do 19 maja 2021 r. do godzin porannych Bankowość Elektroniczna będzie niedostępna ze względu na konieczność przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych. Nie ma to wpływu na możliwość dokonywania płatności kartami kredytowymi Santander Consumer Banku. Za utrudnienia przepraszamy.

Aktualności

  • 06.10.2020
    Jakie czekają nowości w naszej bankowości internetowej? Dowiedz się o nich jeszcze przed zalogowaniem
    więcej
  • 21.09.2020
    Jak pandemia zmieniła naszą codzienność? Przeczytaj nasz raport Polaków portfel własny: czas zmian
    więcej

 

Logowanie

  • Aktualizuj oprogramowanie urządzenia
  • Sprawdzaj czy połączenie jest szyfrowane (ikona kłódki)
  • Loguj się wyłącznie na stronie https://online.santanderconsumer.pl

 

Pomoc w logowaniu       Bezpieczeństwo       Pytania i odpowiedzi
Zamknij

Funkcja pomocy

Właśnie uruchomiłeś Pomoc, której celem jest wyjaśnienie kluczowych funkcjonalności w bankowości internetowej Santander Consumer Bank. Powyżej znajdują się zaznaczone główne elementy strony. Klikając w dowolny element pojawi się dodatkowe pole, w którym znajduje się treść wyjaśniająca, co dany moduł strony oznacza oraz jakie można wykonać za jego pośrednictwem operacje. Zachęcamy do korzystania z funkcjonalności oraz do kontaktu z Bankiem, jeśli nie wszystkie wątpliwości zostały rozwiane.